Thursday 20 January 2011

Hold My Hand - Michael Jackson

Requested by Elena 4th B

76 comments:

RAQUEL 5ºA said...

Hello teachers

i like this song
bye bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Raquel!
It´s a beautiful song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Lionel said...

Hello Teachers¡

Me a gustado mucho el vidio de Michael Jackson

jorge said...

hello teacher este vidio de Michael Jckson me ha gustado mucho,adios.

elena 3º said...

hola,este video me ha gustado mucho porque es de un cantante que es muy famoso.Adios.Besos.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Lionel!
It´s very beautiful. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Jorge!
It´s very funny. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Elena!
His music is fantastic. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

kilian 4ºA said...

hello¡teachers me a gustao la cancion de michael jackson bye bye




see you tomorrow

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Kilian!
It´s a very nice song. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Cristian 3ºA said...

Hello Carmen Rosa and Juani!!!!!!
Me ha gustado mucho la canción de Michael Jackson porque es un cantante muy divertido y sus canciones me gustan mucho,
Bye Bye. Thank you

nerea 5ºA said...

hello teachers the song is a very funny


nerea 5ºA

see you on Monday

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Cristian!
It´s a very nice song. He´s a good singer. Thanks for your comment.
Have a happy weekend!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Nerea!
It´s beautiful and funny. Thanks for your comment.
Have a happy weekend!

Paula 6ºA said...

Hello teacher me encanta esta cancion y darle las gracias a Eva por haber pedido esta cancion y gracias a ustesdes por ponerla.

Bye-bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Paula!
It´s very nice. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

elena4ºb said...

hello teachers
muchas gracias por poner esta cancion.es muy bonita o no es verdad.


bye-bye thank you

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Elena!
It´s a beautiful song. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Adrian S 4ºA said...

hello teachers!
me ha gustado mucho la cancion
de Michael Jackson



bye bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Adrián S.!
This song is beautiful! Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

jonay 5ºB said...

hello theacher
la canción

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Jonay!
Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

aitana 5ºb said...

Hello teachers!

I like song esta bonita esta cancion la e escuchado cuando salio me encanta es preciosa


Bye Bye

Ylenia said...

Hello teachers!
I like this song the Michael Jackson is very funny,funny ok

adios y tambien darles lasgracias a eva por decirte esta cancion auque yo lo sabía que salio una cancion de ft. Akon and Michael Jacksonn ok

See you Tomorrow

Zaira 5ºA said...

Hello-Teachers.this a like song is a very well.

Bye-bye.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Aitana!
Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Zaira!
Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

sebastian said...

hello carme soy sebastian

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Sebastián!
It´s a beautiful song. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

thalia 4ºA said...

hola,este video me ha gustado mucho porque es de un cantante que es muy famoso.
bye-bye.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Thalía!
It´s a great song. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Alexandra 4º B said...

Hello teachers!
This song is beautifull
Bye-bye!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Alexandra!
We agree with you. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Carlos Armas 3º A said...

Hello Carmen Rosa. Esta canción me gusta mucho porque mi hermano la escucha en casa y nos gusta mucho a los dos Michael Jackson.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Carlos Armas!
It´s a beautiful song. Michael Jackson was a good singer.Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

Débora 6ºA said...

Hello teachers!!!

I like this song.


See you on Monday!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Débora!
It´s a great song. Thanks for your comment.
Have a nice weekend!

naomi 5ºA said...

hello teacher este vidio de Michael Jackson me ha gustado mucho.
bye bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Naomi!
It´s a beautiful song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

hector 5ºB said...

hello teachers!
la musica es espectacular tambien la de hold my hand y blowin in´ the wind

Bye-bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Héctor!
It´s a great song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

cristina 5ºA said...

hello teachers
i like like like like song i love song
bye bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Cristina!
It´s very nice. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Sara P.6ºA said...

Hello teachers!
No sabia que habian puesto esta canción en el blog,es una de las canciones que mas me gusta.Gracias a Elena por pedir que la pongan,porque es una canción hermosa,pero se nota que es americana.
See you tomorrow!

paula said...

hello juani soy paula de 4ºA y mencanta la cancion bay bay

Sara P.6ºA said...

Helo teachers!
The song is very funny.Creo que deberíamos cantar esta canción el dia de la paz,aunque sea los del tercer ciclo.El problema es que es muy dificil de aprender de aquí al jueves.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Sara P.!
It´s a great song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Paula!
It´s very nice. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Sara P.!
You are right, it´s very late. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

sarai6ºa said...

Hello teachers,
esta canción me gusta
bye-bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Sarai!
It´s a beautiful song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Javier 4ºA said...

Hello teachers me gusta esta canción BYE ,BYE.

Anonymous said...

hello teachers el video de michel jakson es muy guapo y ademas me da recuerdos de el.
bye-bye.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Javier!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Anonymous!
Don´t forget write your name.Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Patricia said...

Hello Carmen Rosa y Juani soy Patricia de 3ª me ha gustado mucho la cancion y el cantante ,tambien, pero me da mucha pena porque se murio y porque su padre era malo y no le daba cariño a sus hijos.Bueno hasta mañana que tengo hacer los deberes un besote para las dos.

elena 3º said...

esta cancion me encanta.Adios.

Claudia 4ºA said...

hello teachers!
me a guastado la cancion pero puedes poner la cancion ''russian march'' y ''don omar taboo''

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Patricia!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Elena!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

kilian 4ºA said...

hello¡teachers es muy divertia la cancion y me gusta mucho y esta muy bien y sale desde cuando era pequeñon asta cuando se murio michael jackson y me recuerda todavia de muchas canciones teachers bye bye



see you tomorrow

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Kilian!
We agree with you. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

aitana 5ºB said...

Hello teachers!

disculpa por enviar otro de esta cancion pero es que me gusta enviar comentarios para esta cancion y tambien en las demas cosas

see you tomorrow

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Aitana!
No tienes que pedir disculpas, puedes expresar tu opinión cuando lo creas conveniente. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

sebastian said...

hello carme rosa

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Sebastián!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

lionel said...

hello Carmen Rosa me a gustado muchisimo el video clip de Michael Jackson adios

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Lionel!
It´s very beautiful. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

gabriel 6ºa said...

Hello teachers!
the song it very good
see you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Gabriel!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Alexandra 4º said...

Hello teachers!
THis song is very very beautiful.
I love this song.
Bye-bye!

Juani and Carmen Rosa said...

Hola Alexandra!
It´s very funny. Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Alexandra 4º B said...

Hello teachers!
THis song is my favourite .
Is very very beautifull.
Bye-bye!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Alexandra!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

Alexandra 4º B said...

hello teachers¡
me encanta esta cancion es decir me chifla.
bye-bye¡

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Alexandra!
It´s a great song. Thanks for your comment.
See you tomorrow!