Thursday, 31 October 2013

Halloween 2013 - Third Cycle

video
5thA
video
5th B
video
6th A

11 comments:

Veronica 5thA and her sister said...

Hello teacher!
I like this video.
OJALA HUBIERA ESTADO ALLI.
Bye,bye.

Patricia y Elena 6ºA said...

Hello teachers nos ha gustado mucho como nos lo has retocado el vídeo para estar más guapas jajaja
Bye-Bye!
Besotes!

Juani and Carmen Rosa said...

Hi children!
Good job!
Congratulations!
HAPPY HALLOWEEN!

claudia 5ºA said...

hello teachers i like the video is beautiful me encanto ese dia gracias a ustedes teachers bye bye and happy halloween

saul 5b said...

hello teacher

is very funny and my family is very happy






bye byue teacher

Ainhoa Lorenzo 3rd A said...

Hello teachers!
Halloween is wonderful.
Bye-bue!

Laura 5thB said...

hello teachers!!
I like the video.
HAPPY HALLOWEEN!!!!!!
Byeee

Kiara 5ºA said...

Hello Teachers !
jajaj me encanto el video que hisiste jaj me encanto ese dia porque me rei un monton y tengo agujetas de los q me rei y me duele un monton la barriga de las agujetas esas !
Bye Bye teachers !

Azahara 5ºB said...

Hello teachers the videos are very funny. My favourite is 5ºB!!!!!

Bye teachers!

Cristian Nuez 6thA said...

Hello teachers¡ i like this video
bye-bye

aisa 5ºb said...

Hello teacher I like videos and music bye...